Filmer jag bara måste se



Feeest :D

Lördag 17/10

För det var fest hos mig :P firade typ att jag har fått tillbaka mitt hus eller nått, så nu slipper jag iaf bo hemma hos mamma och pappa, niiice :D

Vi var närmare 20 pers på festen, mer eller mindre fulla :P jag hade iaf jätte skoj, vi spelade lite sing star och guitar hero som vanligt. Det blev tyvärr inte så mycket bilder tagna men men. Kuuul alla som kom :) puss på er




Malin is parteeey!!!

 


Child abuse

Usscchaa!!! Faan vad förbannad jag blir av att se sånt här!! Skulle ju bara vilja slå ihjäl sådana störda människor som kan göra något sådant mot ett litet oskyldigt och försvarslöst barn :'( man bara ryser över ondskan som finns i världen och människorna som lever i den.



Här finns fler klipp, hemska att behöva se.
Men som bör uppmärksammas
Vi vill inte leva i en värld med barnmisshandel!! FIGHT IT!!

 Kelsey's story (efter rättegångarna)
McKynzee's story - A victim of Shaken Baby Syndrome
London Marie Sherwood - SBS


Shivers

Ni bara måste lyssna på den här låten!! Hennes röst är helt underbar, man får rysningar. Jag bara älskar den här låten, så jävla skön, plus att det här är en av dom bästa coverns :)