Happenings

Ja, nu har det gått superlänge sedan jag bloggade sist.. igen!! Jag vet inte varför det är så svårt att ta sig tid och sätta sig och skriva lite. När jag ju har mycket som jag vill skriva om. Det kanske är det som är problemet, jag vill skriva, hinner inte med riktigt och sen blir det jobbigt att försöka skriva om allt som har hänt i ett inlägg..  och sen att jag vill att det ska bli så perfekt när jag skriver är ju också en sak. Det ska vara så lite skrivfel som möjligt och gärna någon fin bild så det ser lite roligare ut :D knäppis är vad man är!!

Alltså fatta vad tiden går fort!! Våran lilla kille börjar bli så stoor!! Förr-förra veckan känns det som att det hände jättemycket. För det första har jag fått inse att han inte kan ha strl 62 längre, om det inte är dubbelstrl då. Sen så måste vi snart byta till strl 4 i blöjor, förhoppningsvis hinner vi använda upp de vi har i strl 3. Men det allra största som har hänt är att han har börjat skratta så att han till och med kiknar ibland. Han har blivit mycket stadigare/ starkare när han ligger på mage, han brukar tugga jättemycket på våra händer och av ett misstag (såg det ut som iaf) så kom han på att han kunde dra sig upp till först sittande och sedan stående ställning när han håller i våra pekfingrar :D hehe!!