Hellre klackskor än gummistövlar

Måndag 16/11

Så nervös jag har varit, det behövde jag ju inte vara :). Det var min första dag på praktiken på Grämestaskolan idag, lågstadieklass. Alla barnen verkar så snälla så, och min llu är jätte bra :) så nu känns det mycket bättre.

Vad har jag annars gjort idag då? Rubriken? hehe, jag gick på en promenad med hundarna och tänkte att nä nu jävlar ska jag inte bli blöt och jävlig, så jag tog på mig regnjacka och byxor och bestämde mig även för att ta på mig gummistövlar eftersom att vägen här är så jävla lerig. Ajjj det var det värsta jag gjort (överdrift :P) hur fan kan man gå i gummistövlar, allvarligt jag hade nästan skavsår när jag kom hem. Faan jag har inte ens några klackskor som jag får direkt skavsår av, nästan så att man hellre går en lång promenad i ett par sånna, fast de hjälper ju inte mot leran och vattenpölarna :P

Nä, nu börjar jag nog bli trött igen. Jag råkade somna i 2 timmar när jag kom hem, utmattad av min egna stress sen dagen innan. Har kommit fram till att jag har lite av en psykisk störning eller beteende problem, asså ångesten jag får är ju inte normalt, jag tänker för mycket och hakar upp mig på saker.

Ja just det ja, jag har gjort en ny design också, visst blev den väl ganska fin? :) 

God Natt mina sötnosar ;)

Terribly bad at updating

Söndag 15/11

Undra varför man forsätter att ursäkta sig för att man har varit dålig på att uppdatera hela tiden? För det första så är det ingen som direkt bryr sig om man skriver eller inte, för det andra så skriver jag väl när jag har tid, lust och ork ändå. Men jag antar väl att dessa ständiga ursäkter kanske beror på att man ett flertal gånger tänker "det här ska jag skriva om i bloggen.. bla bla bla.." men det blir helt enkelt inte av, förväntan från en själv går i kras. Så jag tänker inte be om ursäkt den här gången :P tänkte bara säga att ni kan forsätta kolla in hit, sucka för att ni kollade in hit för att den här slöa jäveln ändå fortfarande inte hade skrivit något nytt, men en dag kanske det helt plötsligt händer att det står något intressant här med :D vem vet?! (som nu, otroligt intressant läsning:P)

Jag ska börja med att kortfatta helgen som var. Efter min roliga tenta i fredags (som btw antagligen gick åt helvete igen) hämtade jag kusinen Johanna hos farmor. Hon hade ju tjatat så mycket om att hon ville komma hem till mig någon helg och sova kvar, så då överraskade jag henne lite och ringde och frågade om hon ville komma den här helgen, hon blev såklart jätte glad :). Det blev lite fredagsmys i soffan bara, fanns inte så mycket tid över för något annat, så det som vi hade pratat om att göra får bli någon annan gång.


Visade min uppskattning över att ha henne här :) she sure liked it!! :D


På lördagen gick jag runt i huset som värsta zombien, hade absolut inget roligt att göra och det var världens äckelväder ute också. Men sen fick jag tag på Carro och bestämde att jag skulle hjälpa henne att ta in hästarna i stallet på kvällen och sedan kunde vi ju se på någon film. Dessutom självinbjöd jag mig även till att sova över :P kände att jag inte orkade åka hem senare. Men det var iaf trevligt, speciellt att tvinga sig på någon sådär :P haha närå, men det verkar som att det ändå uppskattades :)

Härlig söndagspromenad

Söndag 1/11

Tog en promenad med hundarna i det härliga vädret :) och plågade dom med att behöva sitta och posa när jag tog lite fina bilder på dom :P

Mina älsklingar <3




Halloween

Lördag 31/10

Behöver jag ens säga något om att jag har varit dålig på att skriva igen :P ?

I alla fall så var det halloweenfest hos Carro och Henke och sedan utgång på Kramm :) jag hade skoj, även fast jag trodde att det inte skulle bli någon utgång för mig där ett tag, för att lilla Carro mådde dåligt :P men jag typ övertalade väl henne att hon inte mådde så dåligt :P så till slut följde hon med, och sen kom hon fram till att hon faktiskt inte mådde så dåligt när hon hade fått ur sig skiten :D


Seeexy Dark Angels ;D

Jag "lånade" bilden av Dennis, eftersom jag själv inte lyckades ta några bilder