Snabb, svabb bus

Trots att hela lilla familjen är mer eller mindre sjuka, så blev det en rätt så händelserik dag.

Pappan åkte och jobbade på förmiddagen. Och medans Edwin drog av en ca. 2 timmars vila ute i vagnen så fick även JAG vila en stund på soffan och sedan så hann jag även plocka undan lite i köket.
Runt lunch kom mina morföräldrar förbi på en kopp kaffe. Efteråt blev det lite lek på mattan och när ingen såg så kröp lilleman snabbt in på toa och rev omkull skurhinken som mamman glömt att tömma direkt då hon var klar med det. Attans!! Men vad skoj det var tyckte Edwin :D

När Rikard kom hem så bestämde vi att vi åker ner till Härnösand ändå. Vi var in och hälsade på Malin och Peter som snabbast, spanade in deras nya hus som kommer att bli så fint när de börjar få ordning på allt :)
Sedan for vi vidare in mot stan. Vi hade tänkt åka in och handla bl a. godis för 19:-/kg på Ica Maxi, men då hörde vi att det var i stort sett slut så då handlade vi på Coop istället. Jag blev ändå lite nyfiken på att gå och kolla på Maxi, så jag tog Edwin och gick dit medans Rikard betalade och bar ut varorna till bilen. Gissa vad?! Godiset var inte slut, för de fyllde på hela tiden :) så vi köpte 3kg som var vad man fick köpa per hushåll. Det lär ju räcka ett tag framöver, och så kanske vi får ge bort lite under "Bus eller godis?". Hur som helst så blir här i alla fall inget mer godishandlande förens 2013 :D Efter maten tog vi fram den stora skålen med godis, men vi var så mätta så det försvann inte många godisar :) alltså vad äckligt egentligen!!