Ny design

Ja som ni ser så är det en ny design uppe :) blev ganska nöjd, är inte helt klar, det är lite småpill kvar. Och hur länge sedan var det jag skrev något, typ 8 månader sedan, bortsett från att jag ju skrev två rader i oktober .. wow!! :P jag tänker inte säga att det bli någon stor ändring på det, känner inte så mycket för att skriva om mina dagar faktiskt. Jag blev mest lite sugen på att fixa en ny design, fick lite skaparlust efter att jag hade fixat Malins blogg.

Kan ju passa på att berätta om min händelserika helg :P. I fredags hade vi en heldag på skolan med workshops och föreläsningar. På morgonen hade vi musik, vi sjöng och lekte, det var väldigt roligt och man blev pigg och glad efter det. Efter lunch hade vi bild, först fick vi göra en bild två och två med olika stämplar och direktiv vad som skulle finnas med på bilden. Och sedan fick vi göra en skulptur i lera, det skulle vara ett barn i våran drömsituation.

I lördags åkte jag med Malin, Peter och Rikard till crossbanan i Klingre. Det var skönt att stå ute och kolla på i det ganska så fina vädret, och det ser ju så härligt ut när de kör, man blir ju lite sugen :). Och Rikard har blivit så duktig, så det var ju roligt att se också. Sedan på kvällen var vi nere hos mina föräldrar och åt middag, jätte gott och trevligt var det.

Söndagen var väl inte så händelserik, Rikard åkte hem och jobbade på gården och jag åkte med familjen på barnkalas. Lilla Leo fyllde 4år i lördags, han har blivit så stor och Nelly med, och de blir mindre blyg för varje gång.

Idag fick Rikard och jag en sovmorgon, vi klev upp runt 12 och gick en promenad med Lillan sedan åt vi frukost ute i solen, så mysigt <3.