Åre

Lördag 11/4

Idag har vi varit en sväng till Åre. Stannade på chokladfabriken och köpte dyra och himmelskt goda chokladtryfflar, yuuummie :) sen åkte vi vidare till kabinbanan, åkte med den upp till toppen (även att Önska fick följa med), väl däruppe tog vi en liten fika och njöt av det fina vädret, fatta att vi hade hela 18 grader idag, strålande sol och vindstilla dessutom!!


Sen åkte vi ner och gick ett tag i gallerian inne i staden. Heheh, sen när vi är på väg tillbaka till parkeringen kommer det ett gäng partyprissar, typ 10 avklädda läckra killar, de gick visserligen runt i shorts, men ni fattar nog ändå vad frestad man blev att ta kort :D

Nu vankas det middag här, ojoj kommer nog att vara sprängfull sedan. Det lutar även åt att det blir bastukväll och bärsa ikväll med :) niiice.

Ha det så bra, rulla försiktigt sen då allihopa :P

Postat av: Anonym

hihi tack :)

ja klart du kommer få höra detaljer ;)

Japp jag fick inbjudan :) måste bara kolla hur jag jobbar som, men jobbar jag inte så kommer jag självklart :D

Hörrödu, jag har inte tänkt på hur jag vill ha, bara att jag vill ha det bättre än vad det är nu :P

Jag mejlar mitt lösenord så får du hitta på nått :D



Pusspuss

2009-04-13 18:10:16
Postat av: Anonym

hade inte din mejl så sickade det på bilddagboken istället :P

2009-04-13 18:36:27
Postat av: Sofia

Riktigt fin design.

2009-04-24 19:46:38
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: