Bad update

Usch ja, nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera. det har ju varit flera gånger jag tänkt att jag ska skriva det sen, men sen har tydligen blivit inte alls :P men men, jag har väl kanske helt enkelt inte orkat, jag har faktiskt inte ens haft datorn på på 4 dagar tror jag, undantag imorse när jag egentligen hade bråttom men startade den bara för att kunna lägga in några låtar på usb:n till bilen. Jag säger inte att jag SKA... men jag SKA FÖRSÖKA skriva det som jag har tänkt att jag ska skriva, om det verkligen var något att ens nämna (kommer knappt ihåg vad jag har gjort).

Men det kommer isf i något annat inlägg, för just nu orkar jag inte :P som vanligt. Nä men jag ska läsa min bok nu, den är så spännande, kommer väl skriva ett inlägg sen om hur hopplöst allt är när jag har läst ut den. Man vill inte lägga ifrån sig boken för att den är så spännande och för att man vill veta vad som händer i slutet, men när man väl kommer till slutet så blir man ju ledsen för att den är slut :/ precis som man vill ha kakan, men man vill äta den med. Får väl hitta något nytt att läsa, förslag någon? :) tack 

Postat av: katja

jag lovar dig, det komma inte finnas ett ljus i tunneln efter du läst ut ALLA böcker i twilight serien. Jag har inte läst en enda bok efter jag läst ut dom. Finns helt enkelt inga bättre böcker! Okej då harry men det är en klass för sig. Bara konstatera du komma tappa livglädjen när du läst ut böckerna ;P trust me;) btw jag komma den 25 april. Har inte hunne höra av mig bara ;D puss

2009-04-05 01:02:16
URL: http://katjamarianne.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: