Födelsedagsfest

Lördag 25/4

Ja, nu har jag varit dålig på att skriva igen. Men det är ju mest för mig själv jag skriver, det är kul att ha saker nedskrivet på något sätt. Fast nu har jag inte orkat riktigt.

I alla fall så åkte Jag och mormor ner till veterinären i Härnösand på morgonen med Elvis, när vi var klar där åkte vi till Donken och fick i oss lite mat och Madde kom även dit och mötte upp med oss. Sedan gick vi på stan ett tag, Madde skulle nämligen hitta en klänning som hon kunde ha på efterfesten på sin muckbal, så då hjälpte jag till lite där. Vi hittade en riktigt fin och stilren klänning på Veramoda, den var grå med blomsterbroderi längst ner i ena kanten och så satt den tajt och snävt. Även att jag hittade en fin vit tunika/blus med ljusbrunt blommönster i nederkanten och ett par korta vita shorts, som jag då fick av mormor som en liten tidig födelsedagspresent.

Sen så följde Madde med oss hem, så slapp hon ju ta någon buss senare till mig. Jag städade först lite grann, sedan dekorerade vi smörgåstårtan och den vart så fin :) och sen så gjorde vi iordning bålen (sött vitt vin, fruktsoda, jordgubb oc lime essans, jordgubbar och stjärnfrukt). När allt det var klart började vi göra oss i ordning, tog på festkläderna, fixade håret och smink. Sen till slut kunde vi pusta ut lite och tog oss en välbehövlig drink :) och den satt alldeles perfekt just då. Och så småningom kom alla andra och kvällen flöt på fint :) smörgåstårta, alkohol, sing star, suparspel, vattenpipa, utgång, fylla (även bakfyllan dagen efter :P) och hem kom vi  med.

Vi hade superkul allesammans, en riktigt tjejfest blev det :P Katja, Madde, Carro, Malin, Angelica, Maria och Jessica kom, tack så jätte mycket för en trevlig kväll :)

Postat av: Madde

Det var så lite så vännen! ja hade det också super kul :) Kramar!

2009-04-30 23:19:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: