Fjällerna

Torsdag 9/4

Har nyss kommit in från en härlig promenad här uppe i fjällandet. Det var tyvärr lite mer vår här än vi hade hoppats på, vi hade ju tagit med oss skotrarna för att kunna åka lite skoter för sista gången i år, hemma går det inte heller. Men det är mysigt ändå, det finns ju så mycket promenadställen här.
 


Och så lägligt så blir det tydligen lingonvecka!! Och då menar jag förstås inte att vi ska gå ut i skogen och plocka lingon, men alla vet nog vad jag menar så jag behöver inte försöka vara rolig, för det är fan inte roligt. Jag har liksom inte grejer med mej, jag hade inte räknat med att den skulle komma så fort när den har varit borta i typ 3 år. Alltid redo!! NOT!! Dessutom är det ju ett antal mil till närmsta affär. Men men, det är ju bara att åka om det krisar, ska inte låta detta besvära mig, nu ska jag ha en trevlig och mysig semester med familjen :)

Glad Påsk :D
PussPuss på er

Postat av: katja

vad synd att du inte är hemma över påsk...:( jag som var hemma nu. Men vi måste träffas snart ju ;) dax att parta. Hörru ska vi ut nåt då när vi ska fira dig? tänkte i kfors, det vore ju trevlans ;D löne helg o allt.

2009-04-09 21:36:22
URL: http://katjamarianne.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: