Tre dagars

Onsdag 1/4

Var på Vendator från 17.00 - 21.00, vi hade introduktion och säljutbildning. Känns så himla skönt att det händer något nu, fast det är ju fortfarande nerövst för att det är något nytt. Just det ja, dessutom har jag ju fått mina papper från skatteverket, och det kanske inte låter sådär jätte roligt för många, men jag ska i alla fall få tillbaka 5000:- så då blev jag ju förstås jätte glad :D det verkar som att våran utlandsresa är säkrad Katja, så nu kan du definitivt räkna med mej!!


Torsdag 2/4

Idag var jag också på Vendator, det är ju en 3 dagars obligatorisk utbildning, fast idag var det bara från 17.00 - 20.00 så då kom man ju inte hem sådär jätte sent och vi hade produktutbildning (Canal digital) och sen fick vi medlyssna. Det som är lite tråkigt är att mycket fritid försvinner, visst jag har hela dagarna, men ikväll skulle jag egentligen ha varit på tävlingslydnadskursen som jag nyligen har börjat med Önska och de flesta andra aktiviteter är ju också på kvällstid men då jobbar ju jag. Och det skulle ju inte förvåna mej om mitt schema kommer träffa in typ alla gånger jag har kurs eller något annat. Men men, jag vill inte börja låta negativ för det är ju jätte bra att jag har fått ett jobb. Och när jag börjar i skolan till hösten så är det ju perfekt, för då har jag ju ett extrajobb där.


Fredag 3/4

Gissa om jag har känt mej stressad idag?! Jag började jobba på dagis 8.30 imorse och skulle sluta 17.00, och den tiden skulle jag egentligen vara nere på Vendator och göra mitt slutprov, så då hade jag hoppats att jag kunde smita lite tidigare men då visade det sig att jag var den som skulle stänga på dagis och då kan jag ju inte gå tidigare. Jenny på vendator hade sagt att det inte gjorde något om jag kom lite senare men det kändes i alla fall jobbigt och stressigt på något vis, fast nu hade jag ju så tur att sista barnet blev hämtad ca 16.30 så då städade jag ju bara upp och släckte ner sen kunde jag åka, och då blev jag bara 15 minuter försenad :) och provet och allt gick jätte bra så nu är jag anställd.

Men jag trivs jätte bra på dagis, alla barnen är så söta och är absolut inte jäätte jobbiga. Så skulle jag kunna få mer jobb där så skulle jag ju inte tveka, hoppas verkligen att jag kan få sommarjobba lite där också.

Postat av: katja

haha soft med extra cash, fick oxå tillbaka pengar. 6500 så nu jävlar smäller det. Du ska väl på gatu sen oxå va? Det är ju dagen efter vi komma hem från utlandet:D det är bara lämna grejor här o slagga här sedan hehe!! puss

2009-04-06 21:54:18
URL: http://katjamarianne.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: