Filmtajm :)

Fredag 21/8

Idag har jag faktiskt börjat städa till i min garderob också, för det såg ju förjävligt ut med en väska och påsar med kläder stående i botten på garderoben. Och så har jag och brorsan lyft in min andra garderob som jag har betsat, den var i obehandlad furu innan nu är den i typ körsbärsfärg som sängramen :) det fattas bara några hyllor i den som jag ska fixa.

  

Sen så skjutsade jag in brorsan till hans flickvän, eftersom jag ändå skulle in och handla grejer till middagen på söndag. Så nu är det klart också, fast de hade inte allt jag skulle ha på Ica och jag hade inte lust att åka in på stan igen, så då åkte jag in på konsum i Klockestrand och som tur var så hade de det jag skulle ha där.

När jag kom hem så blev vovvarna så glada, och så titta dom på en med en blick som sa att "matte, vi behöver verkligen gå ut", ja det var väl klart att de måste få komma ut, bara att det så lägligt började ösa ner regn, så då var det bara på med regnjackan och gummistövlarna (nja, dom skippade jag faktiskt, men det hade varit bra). Så nu ska vi krypa ner i soffan under mysfilten och kolla på någon film eller nått, usch vilket ruggväder!!
 
 

"I'm not gonna say anything inspirational, I'm just gonna f***ing swear a lot."





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: