Kärt återseende

Onsdag 5/8

Idag fick jag träffa Hege och Carro + lilla Tilja :) synd bara att jag jobbade så det kanske blev lite sent. Åkte i alla fall lite tidigare från jobbet och skyndade hem och bytte om innan jag åkte in till stan. Vi tog en fika på det nya fiket i Kramfors, och Tilja fick sin middag fast hon blev nog lite sugen på vårat fika. Hon är så duktig lilla söttösen, och hon har blivit så stooor, shit vad fort det går.

 


Ja, och jag ska ju försöka ta mig tid att åka och hälsa på dom någonting nu också. Hege har ju flyttat till Umeå och Carro till Östersund, fast henne har jag ju varit och hälsat på en gång men nu har de ju flyttat igen. Hm, hur ska man hinna med allt man vill göra egentligen?! Sprida ut det över några år framåt eller?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: