Nytt och fräscht

Onsdag 19/8

Nu har jag varit riktigt dålig på att skriva igen!! =/ men jag har hållit på att fixa med designer till min blogg, eftersom att jag inte vart så nöjd med den förra, till slut lyckades jag bestämma mig hur den skulle se ut efter mycket om och men. Så nu ligger den här designen uppe, vad tycks? :) jag är i alla fall jävligt nöjd.

Fan jag skulle aldrig klara av att ens hålla på att fixa med designerna om det inte var för Designa Din Blogg, den sidan rekommenderas varmt för den som vill kunna fixa med sin blogg litegrann själv.

I alla fall så ska jag väl förhoppningsvis uppdatera lite bättre nu :P det brukar i alla fall vara så lite grann, att ju mer nöjd man är med bloggdesignen ju mer vill man skriva.


"For every dark night, there's a brighter day"


Postat av: jessica

riktigt fin blogg du fått till :D

2009-08-20 13:16:30
URL: http://jessciawikberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: