Äntligen

Åh äntligen har vi börjat med målningen och tapetseringen av mitt vardagsrum :):) vad glad jag blir. Mamma sa att det skulle finnas tid till att hjälpa mig nu, plus att de insåg att det är klart att jag skulle bli glad och tycka det var skönt att ha det gjort innan jul, för annars skulle det ju inte bli av förens någon gång i början av nästa år. Så igår flyttade jag ut alla möbler från väggarna och så började mamma och jag att maskera alla lister. Sen behövde jag pappas hjälp att inspektera hur vi skulle göra runt sprickorna som blivit ovanför fönstren lite noggrannare, och han kom fram till att det skulle spacklas så då gjorde han det åt mig.


 Tack snälla pappa <3


Idag kom vi igång med målningen och hann även bli klar, det trodde vi inte. Och så kom Åsa över på fika och erbjöd sig att hjälpa med tapetseringen, så vi hann även börja med det. Hade egentligen trott att det inte skulle bli klart förens till helgen med allt, men nu när Åsa kunde hjälpa så verkar det kunna bli klart redan imorgon. Jag är så tacksam för all hjälp jag får :)


Så här mycket tapet fick vi upp, fan vad snyggt det blir :D


Så imorgon alltså ska jag först träffa studiegruppen i Härnösand, sedan ska jag åka hem och få hjälp med tapetseringen eftersom att Åsa var ledig och sedan ska jag och Lillan åka upp till Malin och hälsa på, blir kanske lite sent då gumman men vi ska ha mys ändå <3 och så sover jag självklart kvar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: