Long ago

Nu blir det lite uppdatering, egentligen var det den 2/12 som detta hände, så det blir ett inlägg här som kommer väldigt sent :P jag är lite dålig på att skriva det på en gång, samtidigt som jag inte vill hoppa över speciella saker bara för att det var länge sen det hände.




Hur som helst så var jag i skolan ett tag, sedan åkte jag hem och hoppades att Åsa skulle komma över och hjälpa mig med tapetseringen, men då hade hon tydligen blivit inringd till jobbet. Så då städade jag lite istället, sen packade jag det jag skulle ha med mig till Malin och så åkte jag. Inge kul väglag att köra på då, isigt och spårigt enda från bollsta till sollefteå.


Uppe i Långsele var det iaf mycke snö, medans det hemma bara låg kanske max en centimeter. När jag kom in hos Malin så vart det lite tjafs mellan Freja och Lillan som fick ett litet sår vid ögat så hon gick runt och kisade med det lillstackarn, fast det var ju ingen fara med det. Även att Lillan blev så rädd när det hände att hon gjorde på sig, både det ena och det andra :P det var ju inge kul, men jag blev så förvånad att lillbitchen blev rädd för en annan hund iöverhuvudtaget.

Sen åt vi och så åkte Malin och jag och tränade, Daniel kan ju inte tack vare knäet som är nyopererat. Vi bestämde oss iaf för att träna armar, och Malin körde slut på mig. Det är ju alldeles för tungt för mig, får ju sådan träningsvärk dagen efter att jag inte ens kan hålla/sträcka armarna rakt. När vi kom hem duschade vi sedan tittade vi på tv och sen någon psykfilm, usch!! Men den var inte helt utan handling, annars hatar jag skräckfilmer som bara handlar om blod, död, rädsla... som bara är till för att skrämma en, sen när filmerna är slut så undrar man vad fan var själva handlingen i filmen egentligen då?? Efter det så gick vi och satt oss vi datorn och så började jag även kolla på hur Malin vill att hennes bloggdesign ska se ut. Gjorde knappt något alls på den, var så trött. Men nu kan jag iaf börja få lite idéer när man vet på ett ungefär.

Det var iaf kul att få träffa min Malin :) <3 . Det blir kanske inte så ofta som man vill med tanke på skolan, avståndet och bensinpengar, men det gör det ju bara roligare när man väl kan träffas, tycker iaf jag. Man får hinna sakna varandra. Älskar dig gumman <3










Postat av: Malin

vad kul att läsa bara ett inlägg fullt om oss <3 saknar dig gumman ;) Love you

2009-12-17 11:53:18
URL: http://watchingoverme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: