Party on!! Total jävla dimma

Lördag 28/11

Party on!!! Ja jag säger då det, hehe har laddat inför den här festen i typ 2 veckor. Förfest hos Oscar sedan Kramm. Heltaggad!!

Jag gjorde iordning mig sedan skjutsade morfar in mig till stan, vi hämtade upp Carro och Henke hos dom och jag intygade Carro om att hon också skulle ha klackskor istället för klackstövlar, när vi kom utanför dörren kom vi fram till att vi skulle frysa om fötterna eftersom att det är väldigt mycket öppet på skorna och för att det hade börjat snöa, typiskt att snön skulle komma just nu när man helst inte ville ha den men det är väl som vanligt. När vi kom till festen var det väl inte så många där och så skulle grabbarna kolla på hockeyn, tråååkigt!! Då kan jag säga att jag kände mig väldigt trögstartad. Men efter ett tag kom jag igång och hade kul, och någon gång där under kvällen blev det lite för mycket för att jag egentligen skulle minnas vad jag riktigt gjorde :P hahah, oturligt nog så fanns det kameror, fast så pinsamt blev det inte tror jag. Äh, jag hade jävligt kul och är så jävla glad att jag inte spydde i alla fall, annars brukar ju det vara en klassiker när det blivit för mycket. Tack i alla fall, hoppas att jag inte var allt för jobbig mot Johan som ledde mig in till Kramm :P och Carro I simply love you a lot, jag hade jätte kul med dig eller rättare sagt har <3


Paaartie!! vi var på gång


Nä, jag har ingen aning om när det började gå utför?! :S


Men det gjorde ju helt klart det!! Usch Johan, jag vill inte veta :P


Postat av: Lilli

Naw, vad gullig du är! Jag älskar dig med gumm! <3

2009-12-02 16:13:38
URL: http://lillisvarld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: