Besiktning

Onsdag 25/2

Hade besiktning på min bil idag, mormor följde med för hon skulle på vårdcentralen senare så då skjutsade jag dit henne efter. I alla fall så rullar min pärla på fint :D hehe, däremot klagade han lite på min dekal på framrutan, han sa bara så du vet är den lite för hög en sisådär 5 cm. ojdå :P fast det visste jag ju, men så sa han att jag kanske skulle kolla lite på högra bromsklossen fram, för den verkar släpa efter lite så den lite halvt fastnar när jag bromsar, men ändå inte så allvarligt. Ett blankt fint besiktningspapper vart det i alla fall, hade kanske trott att det skulle bli någon 2a (inte för att den är skrotig eller nått).

Efter jag hade släppt av mormor på vårdcentralen åkte jag och hälsade på Carro. Var kul att träffas, det var väl ett tag sen. Det vart att jag typ totalfixade hennes koder och det på hennes blogg, hon skulle egentligen få hjälp av nån annan men han tog sån tid på sig så jag erbjöd mig att fixa den :) se så snygg den blev Carro's blogg. Sen när jag kom hem blev jag ju sugen att göra om designen på min blogg med, så nu är den såhär snygg, med mina flickor där då <3 love you. Jag tycker ju om mina andra kompisar med så ni vet det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: