Grattis lill-kussen!!

Torsdag 26/2

Idag fyller min lilla kusin Leo 2 år, grattis lillgubben!!
 


Jag och min söta lill-kusse



Jag for ner till Härnösand till optikern först och valde ut mitt andra par glasögon, det var ju ett 2 för 1 erbjudande. Sedan for jag till faster och kusinerna då. hehe, och hon var ju inte sen att sätta en i arbete :P jag fick hjälpa henne att baka en tårta. Det var en botten av rulltårtssmet som man sedan hällde maräng över och gräddade i ugnen i bara 5 minuter, sedan var det grädde och hallon mellan de två lagrerna och även ovanpå. Ojoj, det var så gudomligt gott asså :P heheh. Nu sitter jag och frestar er här. Sedan började det att komma folk runt 3-tiden, vilket spring det var på ungarna!! Fick även gosa med lite bebisar och se faster lilla kula, hoppas det blir en liten flicka denna gång :) jag vill med ha en liten söt bebis, men jag väntar nog heheh plus att det kan ju vara en fördel att ha en karl att skaffa barn med först, eller vad tror ni? :D
 

hihi.. mm, ser ni goo tårtan :D

Barnkalas

    
Leo fick en motorcykel... "Bruuum, bruum i sommar kör jag ifrån dej farsan"



Nää, nu får man ju lite smått ångest. Närå, men jag har ju försökt börja träna lite mer seriöst så nu ska jag träna bort tårtan på en gång, innan den sätter sig på låren eller nått :P hehe, smell you later :D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: