Trevliga tider

Heheh, ja tänk att ibland tar det tid för en att få fingrarna ur arslet höll jag på att säga :P nä, men här blir det i alla fall ett inlägg om helgen som var, (suck det är ju snart helg igen) bättre sent än aldrig säg.

Det vart i alla fall en hel helg nere i Sundsvall hos Katja :) tog buss ner på fredag, gick till Katjas jobb sen när hon hade slutat gick vi hem till henne. Första gången jag var där sen hon hade flyttat, det var en väldigt mini liten 1a men den var jätte fin och kändes faktiskt inte såå liten. Vi åt tacopaj och drack vin, mums... sen gick vi på bio och såg på Bröllopsduellen, den var bra hehe en riktig chick flick :D

Sen på lördag jobbade Katja från 10-15 så då låg jag hemma och sov :P men jag klev faktiskt upp vid 12 och diskade o städade upp efter gårdagen sen gick jag på stan och kollade lite tills Katja slutade. Vi gick runt ett tag sen gick vi och tog en kaffe, ojoj det är något som är väldigt viktigt, kaffe och coca cola klarar jag mig inte utan :P. Sen när vi kom hem var det bara att börja göra sig iordning och börja dricka, Katja sminkade och fixade mitt hår, men klädde på mig gjorde jag själv :P


Såhär såg jag ut för kvällen. varför kan det aldrig se rätt ut på bild?

VARNING!!! Här kommer några FYLLEBILDER :D

    

    

Sen kom Joulin och en kompis till henne och förfestade lite med oss, var himla kul att träffa dig igen det var ju ett tag sen kan man ju säga :D






Come on and bring some sexy moves babes!! ;D



    

Heheh, ja det var förfesten det sen drog vi vidare på en annan fest. Jag hade i alla fall en jätte rolig helg och kommer gärna och delar säng med dig igen Katja, det var väldigt mysigt ;P hahahah. Nä men det var trevligt att få komma och hälsa på och ha skoj. Tack tack :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: