Who's the winner?

Ja som sagt vart det röjj med mina flickor uppe i Övik i helgen. Madde och jag åkte samma buss upp, fast jag fick ju ta mig ut till Ullånger först och byta där. När vi kom till övik så gick vi ett tag i gallerian medans vi väntade på att Stina skulle sluta jobba så hon kunde komma och hämta oss. Vi åt middag hos Stina sen gjorde vi oss iordning och sen blev vi skjutsade till hennes syster och typ förfestade lite där, sen skjutsade hon oss till bowlingen. Där blev det också några öl/cider, och vem vann då :D alla omgångar... jo JAG :):) och det hade inte och göra med att jag var mer nykter, nejdå. kanske tvärtom att det går bättre för mig med lite alkohol i blodet :P

    




Efter det tog vi taxin ner till framnäs baren och satt där och spelade "Hur fan visste du det?". Sen kom någon dryg prick och satte sig med oss, och han kunde då fan prata. Trodde aldrig att vi skulle bli av med han, eller ja, när han hälsade på någon han kände skyndade vi oss iväg och drog till Liquid istället, och där var det totalt kasst :P men men, det ignorerad vi. Fast underligt nog så kände man sig ganska gammal, när det var så mycket fjortisar (både tjejer o killar) runt en. Sen när det stängde gick iaf Madde och jag och beställde kebab, som vi åt i bilen, men Stina ville ju ha Max så då vart drive in där då.

Fina flickor :)

    
Mmm.. Ooze är så gott (typ redbull vodka)


Heheh, frän bild på Stina


hah, toook

    
hahah, klassiska toabilder.. och jag var jätte kissanödig, så det var så skönt


Sen visade jag rumpan för Stina, men den får bara hon se så det blev censur


Och jajaja, okej Stina vi säger väl att du vann :P hahah
I att bli FULLAST :D för det fick vi ju både höra och se, så där finns det starka bevis.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: