Mys

Igår bjöd Carro mig på middag, jätte trevligt och gulligt av dej vännen tack så mycket. I alla fall när jag kom dit fick jag en liten välkomstdrink och senare blev det en ganska stark men jätte god kycklinggryta. Vi satt och surra ett tag sen kollade vi på Let's dance, sen kom Henke hem och då åt vi en liten efterrätt, kladdkaka med grädde :) mums, men sen då stog det nog enda upp till halsen kändes det som. Vi kollade på en film som hete Rookie, handla om baseball, den var ganska långdragen men okej. Sen när den var slut var kl 1 och jag började väl fundera på att dra mig hemåt, men då började vi prata om allt när jag hade varit i USA och de, sen när jag väl åkte så var klockan typ 4. Och när jag kommer hem så sitter pappa och spelar Guitar Hero, och publiken i spelet buade ut han hela tiden. Men tydligen så var det ju något "fel" på gitarren :D hahah, det är ju som vanligt det. Då sa ja åt han att ge hit gitarren så ska ja fan visa dej att det inte är något fel på den, men det ville han ju inte :P.

Sen imorse då väckte mamma mig och så har hon stått och bakat bröd på morgonen, supergott. Sen gick pappa och jag ut för att fixa med bilen som har varit avstängd medans jag var borta. Vi bytte strålkastare så nu sitter där ett par snygga Angel eyes :) , pappa som köpte dem till min bil för att de var ju så fräna, sen la vi på vinterdäcken, och monterade in baslådan igen, nice den har jag saknat!!

Och nu har jag nyss ätit middag, mamma hade gjort tacokyckling och så kom mormor och morfar hit och åt med oss också. Sen gick jag in i mitt rum och sitter nu här vid datorn, och så hör jag något som låter som snarkljud så då drog jag ut en låda som jag har under sängen och då ligger kattjäveln där och snarkar. Hahahah.

Äh, nu får det vara nog för idag :P ska kanske gå ner och klå farsan i lite guitar hero :D
Hejs svejs!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: