Bilder från Marmaris


Då var vi på väg.. Excited and looking fresh!! :P
3h och 45min flygresa.


Kvällsbild uppifrån flyget.


Våran magnifika utsikt från hotellet.. Nä men jävligt skönt att det
var skugga, annars hade vi ju fan dött på morgonen.


Här åt vi våran första frukost, jätte mysigt men lite väl dyrt kanske.
Vi började väl med en Frozen Strawberry Daiquiri :P

 
Första stekardagen. NIICE!!


Sköönt att ta ett svalkande dopp lite då och då,
när man låg och pressade hela dagarna.


Fiin bild, på våran balkong.


Making silly-pictures :D


Snyggo!!

 
SKÅÅÅL!!


Inte riktiga Bar Street, men den här längs strandpromenaden
tyckte vi var bättre till och med.


Fish bowl... det måste fan ha varit mer än 2 liter i en sån där drink.
Katja och jag delade en sådan på mindre än en timme :D


Så sedan vart det some dancing on the bar ... OFC ;D
Plus att Katja officiellt fyllde år.. det var 2 timmar in på 27/6
GRATTIS!!


Så på Katjas födelsedag åt vi gott på en av restaurangerna vi ofta gick till,
och så hade vi förbeställt en tårta, men som dom överraskade när de
kom ut med och så sjöng alla Happy Birthday :D

 
Andra festdagen.. Min tur att bli på kalasfyllan!! :D
Då fraser som "Do you want your rose? - Here!! Shuffle it up in your ass!!"
bara sådär flög ur min mun.. men vadå? det var en klängig äcklig turk som
trodde att han kunde få till något bara för att jag var lite väl kalas.
I alla fall så tyckte inte han att jag var något smickrande när jag sa åt han
att köra upp den där jävla rosen i arslet, så då gick han :D heheh, way to go!!


Sista dagen tog vi det lungt.. Drack vatten. Nääe, inte bara vatten :P


Förresten måste bara säga att pizzorna där var asgoda..
och all annan mat med :)


Sen hade de en Fireshow, bara för oss för att vi skulle åke hem :P haha, nää.
De hade även en show med robot dans/Michael Jackson, fast den var inge bra,
nä då får till och med de halvnakna bartendrarna bättre betyg :D


Sen bar det iväg hemåt. Åkte från hotellet 10 på morgonen, landade i
Sverige kl 17. Mormor o Morfar hämtade oss på Arlanda, så åt vi middag
hos dom i stugan, sen började vi köra hemåt vid 21. Det gick jätte bra att
köra hela vägen, jag trodde faktiskt att jag skulle bli trött. Men det var
i alla fall underbart skönt att komma hem samma dag, annars så skulle
vi ha åkt jätte tidigt dagen efter istället, och det hade nog varit jobbigare.


Postat av: Sandra

Jag och Mattias funderar på att åka utomlands. Exakt var var ni egentligen? Hur länge var ni där och vad kostade resan?:-P

2009-07-14 12:37:22
URL: http://zandraedlund.blogg.se/
Postat av: Malin

härliga bilder:D

2009-07-14 13:03:16
URL: http://unikalillajag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: