Borta bra..

Fredag 3/7

Som tusan vad härligt vi har haft det, 45 grader typ varje dag. Nu hade ni ju som sagt bra väder här hemma ni med era assholes :P men men.

När vi landade på Dalaman airport var det dock lagomt svalt och skönt i och med att det var på natten. Kommer inte riktigt ihåg men jag tror att vi var framme till hotellet ungefär 3 på natten. Helt överkomligt var hotellet i alla fall, typ 50 m till stranden. Det enda vi saknade var ett kylskåp.

Nu orkar jag inte riktigt skriva något mer just nu, kanske skriver lite mer när jag kan lägga upp några bilder. Gaah!! Har fortfarande inte hittat min jävla kamerasladd. Jag försöker fixa fram bilderna Katja :P promise. Hoppas pappa kommer ihåg att ta med sig sin sladd från båten idag och att den fungerar med min kamera.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: