Gissjöbadet

Lördag 18/7

Ja jag jobbade idag också, fy fan för att jobba helgdagar egentligen, men det är ju bättre betalt. Ska jag berätta något intressant? Jag spydde imorse också innan jag åkte på jobbet, bara sådär, hel knepigt (och nej, jag är inte gravid :P). I alla fall så åkte jag hem från jobbet så fort jag var klar med det jag måste göra, kände mig lite hängig.


Storstädning hos dessa söta djuren idag (60st Jättesniglar)

Efter lunchen hemma somnade jag som en stock i typ 2 timmar. Sen när jag vaknade började jag tjata på brorsan igen om att vi skulle åka och bada. Så till slut åkte vi i alla fall till Gissjö, det var ganska kallt först när man försökte arbeta sig utåt i vattnet :P men när man hade doppat sig och ett tag efter det så var det ju helt okej. Vi var ute i vattnet rätt länge, sen klev vi upp och gick och bytte om. Sen beställde vi pizza som vi hämtade på vägen hem, plus att vi gick in och hyrde en film på macken, Bedtime Stories, den var faktiskt ganska rolig (tyckte inte brorsan, men han är tråkig!).




Postat av: Madde

60st?! fan, de förökar sig ju nästan fortare än mössen ju :P

2009-07-19 19:58:51
URL: http://macb.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja jag vet, och tacksam är jag :) ska köpa en blomma eller något till dem i morgon som tack.. Jo jag gör ju de, de behöver inte ens köra in till stan tror jag, så lät det iaf på din mormor när jag berättade vart det var jag bodde :) Kram

2009-07-19 20:12:17
URL: http://macb.blogg.se/
Postat av: Sandra

Uscha:-S 60 stycken... Jag lider med dig xD. Lever förresten Linus(fågeln) och den vita nymfparakiten Snövit som en gång i tiden varit min:-D?

2009-07-21 11:43:51
URL: http://zandraedlund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: