Grattis lillebror

Onsdag 15/7

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det min lillebrors födelsedag!!
GRATTIS BRUUSHAN!! :D    Det skålar vi för.
 

Det blev inte att vi sjöng på morgonen, klockan 06.00 var lite väl tidigt. Både bror och jag jobbade idag, så när jag hade kommit hem från jobbet vid 16.30 så åt vi grillat sen var det paketöppning.

 
Datagrej, då vart man glad!! Det var ju inte fullt lika roligt att öppna systers dyra fina present näh! Jean Paul Gaultier - Le Male . Den luktar ju bara såå gott!

Sen kom grannarna över vid sju ungefär och lite senare kom farmor, ulf, faster och kusinerna. Så då vart det fika :) gräddtårta med jordgubbar på och inuti var det jordgubbssylt och jordgubbsfromage, Gott, eller vad tror du? ;P Sen tjuvade jag lilla Nelly fort som fan innan någon annan gjorde det :D Gud så söt hon är, jag blir ju alldeles bebissjuk, men man gör det ju bara värre för sig när man sitter och håller i dom och goar med dom. Fast det är ju svårt att låta bli. Och Leo blir ju bara större och större. Han är så rolig, han springer runt och ska leka med Önska hela tiden. Och när jag brukar komma och hälsa på frågar han alltid "var e lilla vovven?" om Önska inte är med, han tycker så mycket om henne. Det är så roligt när de kommer på olika grejer de ska säga hela tiden, just nu varenda gång det händer något säger han " va vare?" t ex. om man nyser, tappar något, skrattar eller ja det mesta. Och han hade lite väl långt hår, så då tyckte Anna att mamma kunde passa på att klippa han, vi som har en hårtrimmer. Det tyckte han inte var så skoj, men då mutade vi han med en leksakschopper och godis :D fin fint gick det då, typ.





Nelly, nu och några från tidigare



 





Postat av: Madde

Fina bilder du har fått :) och måste säga att du har fixat sidan väldigt bra :P Kram

2009-07-17 22:22:34
URL: http://macb.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha tackar :) ibland kan jag bara att komma tänka på såna saker och inte släppa det.. Då känner jag att jag bara måste få ventilera mig och samtidgt vill jag att ni ska veta det jag tycker och tänker :) klart, man kan inte vara jätte seriös jämt eller jätte flummig och snacka skit, man måste ju kunna vara lite av varje :D du är lika dan du med ska du veta, där för man kan lita på dig och är en av de bästa vänner man har :) kram

2009-07-18 10:15:36
URL: http://macb.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hejsan!

Kul att du skrev.

Jag vet inte hur den kommer att se ut efter men hittills ser den bra ut.

Man kan inte säga innan man födit hur det blir, det är olika från person till person.



Ha det bra.

2009-07-18 18:31:57
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: