.. men hemma bäst

Fredag 3/7

Trots allt är det ju bara för himla skönt att få komma hem med. Det är ju faktiskt så :P MIN SÄNG!! åh, så jag har saknat den. Fast jag kanske sov lite skönare i Turkiet än Katja, för hennes kudde var som cement typ, fast min säng gnekade så fort jag rörde mig (sönderknullad, usch!! :P) Hahah.

Så.. ja? Det var allt för nu. Nu ska jag ta en powernap :P niice.

Postat av: Malin

Ja men lax ska vi supa på som fan! men tycker du ska börja tatuera dig snart:D du kan göra en snygg till mig med;)

2009-07-08 21:32:44
URL: http://unikalillajag.blogg.se/
Postat av: jessica

Ja det kommer verkligen va skitsvåt att hitta nån bok som mäter sig med den..



Nämen oj :P jag menar Midnight Sun ju :P

Jag har tittat på filmen typ 6 gånger sen jag läste ut böckerna :P

Är så kääär!! :P

Längtar verkligen tills i november nu så man får de New Moon...

O jag vill att alla böckerna ska bli till film NU!! :P Speciellt sista :p den va nog bäst tror jag.. :)

2009-07-13 13:32:12
URL: http://jessciawikberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: