Tjejkväll med färg

Måndag 20/7

Malin kom hit idag så att jag kunde färga håret på henne. Vi skulle först färga rött, vilket inte blev rött utan typ brunt med kanske liiite röda toner (och den kallades intensiv röd .. eh bullshit!!) . Så då fick vi åka in på stan och köpa en ny rödfärg, och färga igen. Och det blev i alla fall bättre, så då kunde underhåret färgas svart. Och det blev bra till slut, men att det så ofta ska hålla på att jävlas med en!! I alla fall så färgade även Malin mitt hår sen, nån mörk guldblond tror jag det var, ganska mörkt blev det iaf men bra blev det också :D

Och sen så har jag en söt liten Lillan här med nu, som förhoppningsvis ska stanna, om allt fungerar som det ska. Och det verkar det göra, bättre och bättre blir det. Nu leker hon och Önska som värsta idioterna här.


Fick följa med mig på jobbet


Nyduschade små vovvar


Soldyrkarna :)

Postat av: jessica

Gu va kul att både se o höra att det går så bra med lill pullan :)

Men vart jobbar du? :)

2009-07-24 12:59:23
URL: http://www.vildavidar.webs.com
Postat av: ds

sedär dax för några valpkurser nu så de inte leker sönder alla möbler ^^ hahaha

2009-08-05 19:15:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: