"Bitch-Hole" - Malin :P

Onsdag 29/7

Blääääää, vad less jag blir!! Varför tog jag på mig att jobba varje dag i en hel vecka, och sen på måndag är jag ledig en jävla dag, sen jobbar jag 6 dagar till, usch säger jag bara. Kan inte klaga på någon heller för det är jag som har lagt det själv, jävla PUCKO!! Men det är ju pengar, och efter det här jobbiga är det ju ändå slut, så då får jag äntligen bara slöa igen, och det lovar jag att jag ska göra också :D

Ja sen har jag tänkt skriva om helgen som var med, men det har inte blivit av, så jag gissar på att jag är ganska slö ändå :P nä men, jag har faktiskt inte suttit så mycket vid datorn. Men i alla fall så for jag upp till Malin på torsdagkväll, sen på fredagen var det ju laxfestivalen. Vi var in på stan ett tag på dagen, fixade lite godricka ;D sen insåg vi att vi nog var tvungen att åka hem och börja fixa oss och sådär om vi skulle hinna, vi är ju lite seg (ja Malin, jag vet - jag är seg :P haha). I alla fall så hade min babe och jag det jäätte skoj även fast det bara var vi två som "förfestade", vill ni se bilder? njaa tyvärr dom tror jag att vi behåller för oss själva va :P kanske visar någon liten bild då.

Älskar dig, knäppis!! <3

Sen skjutsade Malins svärfar in oss till Sollefteå. ehm, kommer inte på något direkt att säga om det, men kuuul hade vi i alla fall,
eller hur *BITCH-HOLE*?!! :D:D:D (*sagt av Malin)

Postat av: Malin

Min go Babe!!

2009-07-31 20:45:37
URL: http://unikalillajag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: