Sköööna låtar

Tack Malin!! Jag har blivit frälst höll jag på att säga :P nä men så jävla grymt sköna låtar :) sexiga hesa röster .. mm me like ;D

Sparzanza - My world of sin


Slipknot - Snuff


David Cook - Light on

Postat av: Malin

haha ja så jävla sköna låter! man bli lite våt;)

2009-07-31 20:46:18
URL: http://unikalillajag.blogg.se/
Postat av: jessica

Ja de blev ju som det blev med utställningen, kom inte iväg :/ men men inte gråta blod för det :P



Ja just de ja hon skulle ju löpa nu i aug :p men de sa ja till Malin så hon glömde väl o säga de till dig då ^^

Ja hon ser så förstörd ut när man sätter på henne tiksyddet.

Va hon lika go den här gången som hon va vid första löpet? Då va hon uppi mig heela tiden, låg o sov jämt o va hur go som helst :P



Men de måste ha vare spännande o åka båt :p jag hann ju aldrig köpa nån flytväst till henne men vi va ut en liten sväng me brorsans lillbåt :p



Nä de har du nog inte sagt, eller så är det jag som inte kommer ihåg det att du jobbar på djurvård :P

Men asså är du "Irene" då eller nåt?

sommarjobbar du eller är du anställd där annars oxå? :)

2009-08-02 11:59:47
URL: http://www.vildavidar.webs.com
Postat av: jessica

Jo de va ju som sagt de :P är lite småirriterad på mig själv men men :P



Haha ja men det är väl lite typiskt malin :p

så söt så :P

jaså hon rejsade tillochmed :P första gången jag satte på hon det så stog hon bara still, bredbent o såg allmänt sur ut :p



Hihi ja men det va ju bra det iaf :D

Hon kommer ju verkligen vara med om mycket hos dig ju :P båtturer, vara på nordvik o allt möjligt :P:)



Ja det kan nog hända att du sa ^^

Men du känner väl mig med :P Minnet bra men kort ^^

Okej :) ja men det är ju bra att ha iaf :)

trots att det inte blir kontinuerligt men ändå =)

2009-08-03 17:26:13
URL: http://www.vildavidar.webs.com
Postat av: katja

vi såg veronica maggio, takida, lena o orup, johnnossi och lady gaga! Hon var så jävla kung. 26000 som bara såg henne:D tack så mkt. Jag fick mkt komplimanger för jackan. Me like! Håret är jag nöjd med men faan rödare ska det va hahaha! Kräs mage på mig. Lätt att du ska med nästa år..;D

2009-08-04 15:30:35
URL: http://katjamarianne.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: