Studentmiddag

Fredag 5/6

Jajjemän, idag så har jag varit på studentmiddag. Grannen tog ju studenten idag :) yiees så man kommer ihåg den dagen man själv tog studenten, den glömmer man inte på länge - Lyckans dag!!



Sen så som vanligt har jag ju inte gjort så mycket under dagen, städat lite, gått promenad med vovven och lite annat tjafs bara. Men just nu sitter jag och trackar sönder min bloggdesign :P nerå, men jag håller på småfixar med den lite i kodmallarna - måste vara försiktig så det inte bara blir bajs av allt när jag tar bort massa grejer. Det tråkiga är att det kanske inte syns så mycket vad jag har gjort, men jag ser i alla fall. Jag har ju dessutom tänkt göra ett litet galleri med bilder, men det får komma senare. Har börjat med det i alla fall, och det kanske ni kan se i menyn, det är en knapp där det står bilder (jätte tydligt - går typ inte att missa :P )

Jaha, sen då? Hm, ja orka hålla på något mer med det här idag gör jag ju inte. Kanske ska spela lite playstation :D jag fick ju ett spel av mamma igår, som jag egentligen skulle ha fått i jul men det kom inte förens nu (snacka om seg leverans!?) I alla fall så heter spelet Spyro :) hihi, jätte söt liten lila drake - LOVE IT!!

Jo just det ja, ska ju vara fyllechaffis åt grannen, eller ja jag ska bara hämta han från krogen sen. Det är ju partaj för hela slanten för alla som har tagit studenten i Kramfors idag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: