Alltså ursäkta mig

Men nu är ja näst intill förbannad!!! Hur många jävla sinneslösa idioter finns det där ute egentligen? Tänk vad bra Let's dance kunde vara om inte svenska folket hade ett finger med i spelet, asså det är ju nästan så att man skäms. Inte för att jag sitter hemma här och hejar på Niclas, men Elisabeth borde ha åkt ut denna gången asså. Visst att man kunde rösta på henne i början för att det var kul och se om hon blev bättre eller vad fan man nu hade för orsak att rösta på henne, men att sitta och rösta på henne nu, som jag redan har poängterat är rent av sinneslöst. Nu bryr jag mig inte direkt hur det går som, för de som är bra är ju kvar, fast är det några idioter som sitter och röstar på den där kärringen nästa gång med så att hon stannar, då ger jag upp all jävla skit. Så snälla svenska folket, ta ert förnuft nu då om ni har något. Annars får man ju se till att nån skickar in er på psyket eller så kanske man får skicka in mig!! :D jaja, det återstår att se.


Eller är det kanske för att hon är så jävla HEEET som folk sitter och röstar på henne?!
Ja vem vet egentligen :S




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: