När allt rasar ner på en

Usch, jag är inte på något bra humör nu känner jag. allt känns typ hopplöst just nu, jag vet inte riktigt vad det är, men det är väl sånna småsaker egentligen som rasar ner på en och det brister. så nu ligger jag här med en blöt kudde, vet inte varför eller vad jag ska göra :( såhär har det känts i 2-3 dagar nu, jag försöker trycka undan det men det kommer tillbaka när det inte finns något annat att göra eller tänka på. Tänkte bara att det kunde vara skönt att skriva ur sig det nu, vem vet det kanske hjälper. önskar att det fanns någon som kunde trösta en, göra en glad när man är i sånna här situationer.

Postat av: Carro

Oj hoppas det löser sig för dig.

2009-03-15 00:00:47
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: