Ny design

Ja, det kanske märks vem som har tråkigt och inte har något att göra på dagarna :P men men, i alla fall så har jag gjort en ny design IGEN, och jag är nöjd. Så som jag har jävlats med denna nu hoppas jag verkligen att den ser lika bra ut på andras datorer. Skriv gärna om det är något som ser konstigt ut :)

Orkar inte skriva något om min dag eller nått nu, är jätte trött dessutom som jag antagligen har sagt ett antal gånger så är ju inte mina dagar så innehållsrika precis.


God natt och dröm sött
Puss&Kram
Hej då ;P

Postat av: Alexander Widerberg

du, d e några konstiga tapet-liknande mönster i bakgrunden 8)

... kanske min skärm som håller på att gå sönder... :S

:P :P

HAHA! Skojja bara! Ser jättebra ut!

2009-03-05 21:11:55
Postat av: Alexander

Nice bild BTW, lite oskyldig min ;)

2009-03-05 21:13:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: