Russellträff och festa

Lördag 28/2

Idag var det Russellträff i Sörberge hos Marie. Jag tog min bil bort till Malins mamma och samåkte med henne ner. Jag tror vi var några av de första som var där, så då väntade vi på andra. Och till slut verkade det inte komma några fler och då kunde vi räkna till 17 små ettriga Jack Russells hahah, men det är fan rekord vi brukar kunna vara 10. Vi gick en promenad på en och en halvtimme, jätte härligt var det och med så fint väder vi hade. Så när vi var tillbaka gjorde de iordning så man kunde grilla, och så gick man runt och pratade om det en och det andra med folk. Sen när vi hade åkt hem fick Önska och Tulo leka lite, ojojoj vad kul de hade. De är ju så lika, både på utseende och sinne och så var de lika snabba, vi kastade snöklumpar och man riktigt såg hur de båda tog i och tävlade mot varandra. Ja det var roligt, kan lova att det var någon som sov gott när vi kom hem sen.
 


Promenad



Jag var nog hemma till fyra, så då tog jag en dusch och började göra mig iordning för fest. Så åt jag middag och sen fixade jag mig det sista, sen kom Maria och hämtade mig och så åkte vi upp till Malin i Sollefteå. Vi förfestade där sedan gick vi ut på Valvet. Heheh, vi hade jätte kul, i alla fall innan vi gick ut. Asså jag vet inte vad det är men fan jag känner mig nästan gammal, jag börjar tycka att det är tråkigt att gå ut. Det är ju mycket roligare på hemmafester, då man verkligen kan prata med folk och koppla av på något sätt.
 

    







    






HAHAH.. No comments :D
Tack för mig

Postat av: Malin Lindberg

vilka jävla bilder haha

2009-03-07 20:01:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: