Snoriga barn och influensavirus

Torsdag 19/3

Hahah, ja så kan man ju också säga :P nämen jag har i alla fall varit och jobbat på dagis idag :) så kul, jag hoppas verkligen jag får komma och jobba fler gånger där, eller en dag till vet jag att jag har där men jag vill ha ännu mer :D heh, asså jag var på ett sådant solskenshumör, jag lovar att inget hade kunnat få mig på dåligt humör idag inte. Det var så skönt att få komma ut och göra något, och så är det ju så fint väder nu så man riktigt känner hur det livar upp själen, ojoj så sentimentalt det där lät!!, Kan man inte bara plocka bort snön? det skulle ju allt vara helt underbart om den bara kunde försvinna.

Och idag kom mamma hem, det känns väldigt skönt att hon stannar hemma nu. Heh, inte för att jag inte klarar mig utan mamma, men varken brorsan eller pappa gör det :D hahah, det var så roligt eller sorgligt (beror på hur man ser det) i alla fall; Pappa ringde mej här nån dag och frågade vart jag var och när jag skulle komma hem, jag sa att jag inte kommer hem än på ett tag för jag var hos en kompis, men då sa han att han tyckte jag skulle komma hem och koka ris åt dom så att de kunde äta (grytan till var redan klar och skulle bara mikras på) :D hm, visst han kanske hade kunnat själv, men då var jag snäll och gjorde det då. Men sen har jag faktiskt inte gjort det något mer.

Det är ju lite lustigt på något sätt, tänk vad vi kvinnor skämmer bort våra män :D sen klagar man på att de inte gör ett jävla skit bara ligger i soffan, glor på teven och kliar sig på pungen :P näää jävlar, det ska jag nog passa mig för att göra. Man lär sig av andras misstag och absolut sina egna.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: