Tänker på dej

Usch, vissa dagar är helt enkelt jobbigare än andra. Idag har jag pratat med två kompisar om att behöva ta bort ett djur som man älskar så mycket, sen så träffade jag Anna som var med och rehabiliterade Texas efter hans operation och hon frågade hur det var med honom och sådär, jobbigt att behöva säga att "Han är på andra sidan nu". Hon tyckte det var jätte tråkigt eftersom hon också tyckte att han var en helmysig hund, men han hade ju också en baksida vilket vi hade pratat om så hon förstog. Men det är ju inte så roligt att prata om det.


Matte saknar dej vännen, och tänker på dig varenda dag
För allt i världen skulle jag vilja ha dig tillbaka
och att allt var bra, som det borde ha varit
Min solstråle, min vind, min bästa kompis
Och nu min vackraste ängel
Du är oersättningsbar
Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta
<3 Älskar dig oerhört mycket lillgubben <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: