Tävlingslydnadskurs

Måndag 23/3

Idag har jag och Önska börjat på tävlingslydnadskurs :) för Helene Nordlöf, haha det börjar ju nästan kännas tjatigt, tror det här är fjärde kursen jag går för henne om man räknar de på Nordvik, men det är kul för hon är ju så bra. Men idag var det bara information, och så fick vi läxa till nästa gång att träna ligg och fot, borde inte vara några problem men jag vet ju aldrig hur hon kommer att bete sig när vi är där när det är massa andra hundar. Plus att Önska löper nu, så lägligt, alla hanhundar på kursen kommer att bli tokig.

Förresten så ringde de från Vendator idag och jag har fått jobb :D yeees, ska vara där på säljutbildning och produktinformatin 1-3 april och sista dagen på fredagen gör vi ett prov, som förhoppningsvis går bra. Sen får man börja och jobba på riktigt, niice.

Postat av: Madde

Grattis till jobbet!! :) kram

2009-03-24 00:06:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: