Tröttis

Fredag 20/3

Idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt. Jag och mamma var in ett tag till stan, hämtade ut ett paket med en tröja som mamma beställt till sig själv men som inte passade så den blev min :) det var amerikansk storlek och ibland är de ju så konstiga och små i storlekarna fatta att det var en XXL som skulle var liten i storleken så då tänkte liksom mamma att hon kunde ha den, fast den var kanske lite för hipp för mamma ändå.
 
 
Don Ed Hardy Design ... Så snygg!!


Sen åt vi middag, mamma bakade egna pitabröd till kebaben, göttans :P . Vi tittade på Let's dance, sen gick jag upp och kollade lite på datorn, men jag var så trött att jag somnade framför datorn (laptopen i sängen) sen när jag vaknade typ en timme senare låg det en annan tröttis bakom mig och sov som en stock, det är som med barn asså, de är så söta när de sover och dessutom brukar hon ju börja "springa" och pipa ibland när hon drömmer.
 

Postat av: Malin

Jävligt snygg tröja du:D

2009-03-22 01:07:48
URL: http://shedevilmalin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: