Twilight

Tisdag 10/3

Idag åkte jag och Önska upp till Malin och Mina i Sollefteå. Så roligt för hundarna att få leka av sig lite, och så hjälpte jag malin lite med hennes blogg design. Den vart bra, men när man såg den på deras skärm så var den jättestor så det är väl bara att hoppas att den ser bra ut för de flesta. I alla fall så åkte vi och handlade lite grejer, sen så hjälptes vi åt att laga maten. Vi gjorde tacokryddad kyckling med ris, supergott. Sen tog jag och Malin en liten drink (på en tisdag? ja jag vet :S) den var jätte söt och god, passionsfrukt, en riktigt sommardrink var det. Då längtades man till sommaren kan jag lova... mm passion :)

Sen så såg vi på Twilight, världens bästa film. Den enda film som skulle kunna klassas med den här nu är en uppföljare, asså det blir inte bättre. Man blir ju så kär när man ser sånna här filmer, det bara dunkar i hjärtat och man vill nästan grina. Heheh, ja det är nästan lite jobbigt :P nä, men absolut se den om du inte har sett den.
 


Bästa filmen asså, Katja nu är jag också kär :P fan man får ju ont i hjärtat typ

Postat av: Sandra ♥

Ja twilight är hur bra som helst :) fin blogg du har.

2009-03-11 05:57:29
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag sa ju det!!! ;) bra att jag inte är ensam om att gilla den ..men absolut kan vi hitta på nåt framöver. Komma hem i helgen dock bara en dag. Ska hinna träffa lina oxå. Tilja är med henne. så tänkte passa på hehe. Har sett att du har ring oxå men har inte komme ihåg att ringa tillbaka. Testa gärna och se om jag svarar ;D

2009-03-17 22:57:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: