Usch, nu börjas det

Ja, jag vet inte vad man ska säga om vädret. Det smälter sen fryser det på och så, usch kan jag i alla fall säga :P . Det är lite tråkigt för i och med att snön försvinner så försvinner ju möjligheten att åka skoter, men än ett tag går det ju. Men samtidigt är det ju skönt för då är det ju på väg mot sommaren, inte för att den brukar vara så mycket att hurra för heller men. Det skulle ju vara grymt härligt om det kunde hoppa härifrån nu direkt till sommaren så man slipper allt snöslask och äckel, fast det skulle ju vara enformigt det med om det bara var sommar och vinter. Aja, det är ju bara finna sig i att allt är ju som det är :P förresten det är ingen som skulle vilja vara gullig och bjuda mig på en utlandsemester, för det skulle ju vara niice ;) ?

Heheh, nä men här bjuder jag i alla fall på några härliga skoterbilder.
 

Uppe i Tueggen-stugan, med toppenväder


Önska fick något tuppjuck och började tokgräva i snön med ändan i vädret
men här lyckades jag få en fin bild på andra ändan :D


Sen värmde hon sig ett tag på fällen framför elden


Nämen titta, tänk vilken vacker hund jag har :)


Grillning på gång


Bror och hans flickvän


Mormor


Jag och Önskis


Utsikten, hade bilden varit större hade man faktiskt kunna urskilja Höga Kusten bron


Här är annars utsikten över bron från mitt rum


Bjuder även på en bild av en snöig härlig vinterpromenad med min bustös


Och avslutar med en bild på mig :P hahah,
man ska ju sluta när det är som bäst eller hur?

Postat av: DAnny

Nice ska sova där i natt :)



mivron @ fejjan

2011-05-14 09:27:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: