Usch, usch, usch

Onsdag 18/3

... Ska jag fortsätta, nja egentligen var det inte jätte äckligt men fy fan vad tid och ork det tar, och så glömde man handskar så händerna blev alldeles äckligt russin och svider som satan forfarande. Jag och mormor var uppe i Sollefteå och städade ut min gammel-farmors lägenhet, hon har flyttat till en annan avdelning på älderboendet. Det tog en hel dag, fattar inte hur det kan vara så mycket smuts även fast det ser ganska rent ut. Men  men, jag fick betalt i alla fall och det ska man ju inte klaga på :P det roliga är att jag även fick träningsvärk, eller roligt är det ju inte, men jag tycker man bara har skrubbat hela tiden men det känns i hela kroppen men det är väl för att man spänner sig.

heheh, sen när jag åkte i bilen hittade jag en låt på usb:n som jag inte hade hört faktiskt som på något konstigt sätt känns väldigt sommar, tror det kommer från sommarfester och "raggar runderna" i bilen med Malin på sommaren :D. Den är i alla fall väldigt bra, enligt mig :P
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: