Vinterfesten

Lördag 7/3

Jag, pappa och några av våra grannar tog skotrarna in till Kramfors där det idag var Vinterfest, vi kollade på Frosty Demons uppvisning, en av killarna gjorde illa knäet på uppvärmningen så han kunde inte vara med och hoppa så då var det bara en kille, det var inte så mycket att hurra över faktiskt för det vart ju inte så mycket. Sen gick vi på "marknaden" och det var inte heller något att se, så Malin och jag gick och tog en pizza sen satt vi där och väntade tills jag skulle åka hem igen. Det vart inte heller att vi stannade kvar och kollade på skotercrusingen som skulle vara, kan tänka mig att även den vart misslyckad. Ja det roligaste med den dagen var att jag fick köra skoter :) hihi, I LOVE IT!!
 


När vi kom hem gick jag upp till mormor och morfar, tog en kopp kaffe och lite glass. Så sen var jag ju chaufför till pappa och morfar som skulle på whiskyprovningen på Hornöberget, så då skjutsade jag dit dom till 18:00 ungefär och hämtade dom igen vid 23:30, och det är ju så underbart att vara chaufför åt dom där? näää, för då ska dom börja jävlas och klaga och tycka att dom är så himla roliga när man kör. Mormor och jag var hemma och tittade på melodifestivalen, andra chansen var det, och äckelkråkan gick vidare helt jävla sjukt alltså, men men som nämt i förra inlägget så är det ju massa puckon som sitter och röstar hemma.


Höga Kusten bron (taget från hotellet)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: