What a night

Hahah, ja det låter kanske roligare än det var :P om man tänker så. Nämen jag tror fan bara att jag sov 4 timmar inatt, först frös jag sen svettades jag, sen vart jag kissnödig, sen låg täcket fel, hunden var bara i vägen, sen var det något som lät. Ja allt bara för att jävlas med mej.

 
M y   h e a d   i s   s p i n n i n g   a r o u n d 
a n d   i t ' s   m a k i n g   m e   d i z z y


Sen idag har jag varit på Freja's och opererat bort p-staven, hahah sen pratade jag lite med en väldigt rolig läkare som jämförde mig med en Ferrari :D jag vet inte om jag ska orka försöka förklara, dessutom är det lite privat. Hm, han sa något annat roligt med, något om några varelser med tre ben att det kan vara "farligt" att komma för nära dom. Är det någon som förstår? :D

Nu sitter jag i alla fall hos Carro, och vi har nyss ätit, tack för maten. Och hej då med er :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: