Dubbelt upp

Onsdag 6/5

Jag som var så glad att jag skulle få jobba en hel vecka på dagis, så går det bara 2 dagar sen vaknar jag med världens huvudvärk och 39,2 graders feber, men men det är väl så det går när man jobbar på dagis. Och som inte det vore nog så får jag mens precis, usch hade jag inte kunnat få skonats mot något av dem :( .



(mm, min härliga frukost)


Sen imorgon är det lydnadskurs, näst sista, så jag hoppas verkligen att jag mår lite bättre så jag kan vara med då. Jag ska bli dirigerad också, lite nervöst men det är ju jätte bra att få testa på det, om man ska kunna tävla någon gång senare. Vilket jag egentligen inte är så säker på om jag kommer att göra, eller jo jag skulle vilja testa någon gång men jag tror absolut inte att jag kommer att tävla seriöst. För riktigt så duktig är vi inte, och jag tror inte mina nerver skulle klara av det heller.
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: