Fint väder

Söndag 10/5

Tänk vad fint väder kan få en att känna sig mycket bättre, glad. Och tiden går fort, det kändes nyss som jag precis kommit hem från USA och det var bitande vinterkyla och nu är det snart riktigt sommar... hoppas jag, men tiden kan få gå lite fortare ett tag sen kan den få gå vääääldigt sakta. Fast förhoppningsvis har jag ju också en utlandssemester att se fram emot, i slutet av juni så ska jag följa med Katja för att fira hennes 20 årsdag, det blir en sista minuten till den underbara solen i söder vid medelhavet :) ska bli super kul, och hoppas att det blir av.

Hehe, försök hitta någon som dyrkar solen mer än Önska :D

I alla fall så låg jag och Önska och solade i varsin solstol ett tag idag, sen kom Jimmy och Maria ut och så åt vi lite glass. Vi hann precis in sen innan det började regna och vart jätte tråkigt väder istället. Men men, lite D-vitamin har man fått idag i alla fall och det mår man ju bara bra av.. Härligt.
 
 

Heheh, jag bara älskar den här bilden. :P
Härliga sommarbilder från förra året på Ådalen III

   

Postat av: Malin

okej nä det visste jag faktiskt inte. hon har inte sakt nått

2009-05-11 10:45:25
URL: http://shedevilmalin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: