Jaaaa!!

Måndag 11/5

Åh, vad glad jag blev imorse - även fast det var ett väckningssamtal :P JAG HAR ETT SOMMARJOBB!! Irene ringde från Nordvik ("Heheh, Hej, väckte jag dig? :D"), så nu ska jag i alla fall få jobba där i sommar, det känns så underbart skönt att ha något. Fick lite smått panik ett tag när jag trodde att jag inte skulle ha något sommarjobb och hörde av mig till Nordvik i lite sista minuten för typ bara en månad sen :)

Sen så hade vi avslutning idag på tävlingslydnadskursen, så då fick vi ett fint diplom - som nu hänger på kylskåpet för att påminna mig om att fortsätta träna, så att jag förhoppningsvis kan vara med i Brukskuppen på klubben i slutet av maj (Helene tyckte ju att jag faktiskt kunde försöka pallra mig till en sådan träningstävling, så då måste jag ju verkligen försöka ta mig dit i alla fall). För både jag och Önska kan om vi bara vill, ger jag mig faan på att det ska gå - så SKA det gå!!

Postat av: katja

dte verkar nog bara bli du och jag till utlandet :D men inte mig emot det ;D men ska vi spana in turkiet oxå? det är ju billiga resor det och fett med fest..hör av dig stumpan :D

2009-05-13 20:30:10
URL: http://katjamarianne.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: