Ny soffa

Fredag 15/5

Idag for mamma, pappa och jag ner till Sundsvall och hämtade en soffa som jag köpt från någon på blocket, vit ektorp en 2a och en 3a. Sen på vägen hem därifrån åkte mamma och jag in på Birsta på systemet och apoteket. Sen stannade vi vid båten i Timrå, så åt vi tacopaj som mamma hade gjort hemma och tagit med sig. Önska var också med, och hon stormtrivs på båten och det är ju kul. Hon sprang upp och ner, fram och tillbaka både inne i båten och på utsidan. Sen tog jag en tupplur i förhytten, man sover grymt bra där i alla fall :P . Sen när jag vaknat tog vi en liten promenad. Kollade även på en film i båten innan jag drog mig hemåt, och då var klockan 00:30.

Det var mysigt i alla fall, även fast båten låg på land :P (nu ligger den dock i vatten :D NIICE)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: