Sommar = Bruna kalsonger

Fredag 1/5

Ja idag har det varit riktigt sommarväder. Jag har legat i solen och stekt med en superbra bok typ hela dagen. Och sen pratade jag med Stina ett tag, vi kom typ fram till att vi och girlsen måste dra iväg på något i sommar, typ åka silja line eller något liknade eller åka till Liseberg. Det skulle i alla fall vara jätte kul!!

Sen så idag hoppade även bror, maria och jag lite studsmatta. Vi höll på att fulade oss lite, jag höll på att garva ihjäl mig när vi tog kort och så. Sedan var vi ute och rörde på oss lite mer också, vi cyklade nämligen till bilisten och hyrde film (YES MAN, den var ganska bra). Och det är där rubriken kommer in :D. heheh, brorsan stannade och rättade till kalsongerna och så sa fan måste byta kallingar när jag kommer hem, de skär ju in så att kalsongerna blir bruna när man cyklar. Hahah, så jävla klockrent!! det var till och med nära att jag skulle bli tvungen att byta trosor när jag kom hem, höll på att kissa på mig av skratt!!
 

Väldigt ful bild, det var meningen, så den bjuder jag på :P .

Här följer andra fula och roliga hoppbilder och andra.
        

Sen så tog Jimmy en liten vilopaus,
och efter det började han jävlas med mig och Maria.


        


SOOOOOMMAR!!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: