Blod, svett och tårar

Måndag 25/5

Idag ringde jag Carro och tänkte skälla ut hon lite för att hon aldrig ringde tillbaka mig i helgen, men som tur var för henne så var hon snabb på att be om ursäkt :P. I alla fall, så åkte jag till henne senare och hämtade henne och så for vi till stallet där hon har sin häst. Jag stog och kollade på när Carro mockade, sen gick vi och hämtade Cheyenne och borstade henne. Eftersom att Carro hade blivit avkastad någon dag tidigare och skrapat upp på ryggen så var inte hon så sugen på att rida, så då longerade och löshoppade vi henne istället. Heheh, svettigt var det, vi sprang runt där i paddocken som idioter alla tre :D vi slutade efter att vi hade fått Cheyenne att hoppa 110cm högt, för då hade hon varit duktigt speciellt som vi hade sprungit där och ströjt hon så att hon blivit lite uppstressad. Sen bestämde vi oss också för att duscha av svetten på hästen, och det gick väl bra - hon kan vara så larvig ibland, ja joo en viktig sak att nämna är ju att man aldrig riktigt kan lita på en häst, jag vart nämligen påhoppad när hon vart rädd för en annan häst som kom gående bakom henne och trodde fan jag skulle bli nedtrampad men jag hade tur, fick bara några vackra blåmärken på benet :P Men hur som helst så tycker jag ändå mycket om hästar och det var jätte kul att få följa med och hålla på lite.


Longering, blev tyvärr inga hoppbilder. blev inte någon tid till det


Men däremot har jag ju en fin bild på Carro :P
(och nej, jag tänker inte ta bort den)


Sen åkte vi hem till dom igen, och så kom faktiskt Henke på att vi kunde grilla och det var uppskattat kan jag lova. GÖTT!! Carro och jag stog och diskade, vi turades om vem som torkade disken och diskade. Lustigt att något sådant kunde vara kul, men vi pratade ju massa skit medans så det var väl därför :D sedan tittade vi på en kass film och jag höll på att somna hela tiden tror jag.

How ever - trevligt hade jag i alla fall och maten var jätte god Carro :) Thanks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: