Cocking :P

Onsdag 9/9

Även idag gick jag bara i skolan från 10:15 - 12:00, sen gick mamma och jag en stund på lindex och jag tog en snabblunch. Sen hade vi vårat första studiegruppsmöte idag, vi bestämde bara vilket kapitel i en bok som vi skulle göra en sammanfattning av och när och vad vi skulle göra till nästa gång. Men egentligen är det ju meningen att det ska vara 8 timmars studier, så vi ska ju åka hem och plugga vidare hemma, läsa alla jäkla böcker.

Fast det gjorde jag ju inte, inte idag, men jag ska imorrn och så har jag faktiskt läst lite grann innan. Men jag har typ klätt sofforna idag, eller det är ett tyg som är över sittytorna så det lätt går att ta bort och tvätta istället för att behöva ta bort hela klädseln och tvätta den. Jag kanske inte var så smart när jag köpte vita soffor när man har två hundar, men det är ju så snyggt, fast dom smutsar faktiskt inte ner så mycket heller. Det är så ljust och fint i mitt vardagsrum nu, sån jävla skillnad från innan. Någon gång senare i år förhoppningsvis så ska det tapetseras också :):)

Och så har jag insett att jag fan knappt kan laga mat längre, jag gör det ju så sällan. Jag skulle absolut kunna göra det, men mamma räknar liksom självklart in mig till middag och det blir alltid att det är hon som gör den också. Och jag kan ju laga mat, det vet jag ju, jag gjorde det ju liksom själv i över ett år. Men idag så vart jag så stressad, och då gjorde jag köttbullar med stekt lök, stuvade makaroner och gräddsås. Jag menar hur svårt är det?! Fast det blev ju okej, men ändå.

Hahah, nu är det Fråga Olle på tv, måste kolla på det :D njae, kanske inte. De visar i alla fall lite om porrindustrin/branschen, så ni vet :P


“Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go.”


Postat av: Elin

tack guud vad fin =) vad ska du ha för den då?? kraam

2009-09-10 13:23:43
Postat av: jessica

heej pullan (;

hörredu, kan inte du leka med min bloggsida? (:

ändra o dona om du har lust? :p



lite blommor o krusiduller, du har juh gjort så fint åt Malin (;



Isåfall kan du ju få kolla efter bilder här: http://picasaweb.google.com/Jekkaz88



Men bara om du har lust ;)

Ses på lördag :D

2009-09-10 18:39:59
URL: http://jessciawikberg.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

fin blogg :D

2009-09-10 19:32:19
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Madde

Får tacka så mycket :) jag fick höra det igår av Antonia, var tråkigt att höra :( det hopaps jag verkligen på att du gör! saknar dig med. Får se hur länge jag blir hemma nästa gång och när de blir. Har inte bestämt mig ännu eftersom jag inte vet hur mitt schema kommer att se ut i okt.. Puss och kram

2009-09-16 17:30:44
URL: http://macb.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Har du haft en bra dag då?

2009-09-16 22:41:48
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: jessica

Klart man blir nöjd ;D

2009-09-17 10:59:21
URL: http://jessciawikberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: